Nieuw ticketsysteem
Geplaatst op: 09-11-2021
Naast opleiden heeft goede ondersteuning van onze klanten binnen AutoNiveau hoge prioriteit. Om de volgende stap hierin te maken, stappen we vandaag over naar een nieuw ticketsysteem voor onze technische helpdesk.
Het nieuwe ticketsysteem is voor onze klanten bereikbaar via de gebruikelijke weg. Dit kan door te klikken op de knop ‘Helpdesk’ links bovenin naast het logo na ingelogd te zijn in de leeromgeving. Hier vind je bijvoorbeeld ook de trainingen, online trainingen en certificaten.
Het nieuwe ticketsysteem biedt veel voordelen voor zowel onze klanten als onze medewerkers. Het aanmaken, aanvullen en teruglezen van een ticket is eenvoudiger en overzichtelijker geworden. Ook kan een gebruiker beter aangeven waarmee hij geholpen wil worden, waardoor het ticket sneller bij de juiste medewerker terechtkomt.
Ook in de communicatie naar onze klanten hebben we stappen gemaakt. Het nieuwe ticketsysteem stuurt automatisch e-mails naar alle betrokkenen als wij een ticket aanmaken of aanvullen. Daarbij kan een Trainingscoördinator die toegang heeft tot de technische helpdesk ook alle tickets van zijn collega’s inzien en bewerken.
Verder is er een functionaliteit ingericht voor bijvoorbeeld een chef werkplaats of eigenaar van het bedrijf. Deze kunnen we aanmelden als ‘Hoofdcontactpersoon’ voor de technische helpdesk. Deze persoon wordt automatisch per e-mail op de hoogte gehouden van alle tickets die spelen binnen het bedrijf.
We zijn erg blij deze stap te kunnen maken met dit nieuwe systeem en zullen na de introductie functionaliteiten blijven toevoegen.